Page 2 - RELATÓRIO ESTÁGIO SUPERVISIONADO CTTI - FABIANO
P. 2

Sumário

                  Introdução .................................................................................................................................5


                  Justificativa: ..............................................................................................................................6


                    Objetivo Específico:..............................................................................................................6


                      Objetivos: ..........................................................................................................................6


                  Projeto Solução do Cubo Mágico .............................................................................................7

                    Objetivos: ..............................................................................................................................7


                    Metodologia: .........................................................................................................................7


                      Apêndices: .........................................................................................................................8


                  Projeto marketing digital ........................................................................................................26


                    Objetivos: ............................................................................................................................26

                    Metodologia: .......................................................................................................................26


                      1. Google Trends .............................................................................................................27


                      2. Google Meu Negócio ..................................................................................................27


                      3. Page Speed Insight ......................................................................................................27


                      4. Google Safe Browsing ................................................................................................28


                      5. A trajetória do cliente ..................................................................................................28


                      6. O valor do mobile para sua empresa ...........................................................................28

                      7. Our Mobile Planet .......................................................................................................28


                      8. Mobile In The Purchase Journey .................................................................................29


                      9. Google Search Console (antigo Web Master Tools) ...................................................29


                      10. Google Merchant Center ...........................................................................................29


                      11. Blogger ......................................................................................................................29
   1   2   3   4   5   6   7